Oznámení

Přečtěte si prosím Pravidla pro uživatele, Uživatelské zásady ochrany osobních údajů, Zásady ochrany osobních údajů na mobilních zařízeních, Zásady pro prodejce a Záruka FanProtect® abyste se ujistili, že rozumíte všem změnám a jejich vlivu na vaši osobu. Kromě toho nemusíte dělat vůbec nic. Vaše další používání našeho webu StubHub a služeb bude znamenat souhlas a takovými upravenými pravidly, oznámeni a zásady.

Protokol aktualizace

27. listopadu 2023 Aktualizovali jsme naše Pravidla pro uživatele, Zásady pro prodejce abyste se ujistili a Záruka FanProtect®.
25. března 2020 Aktualizovali jsme naše Pravidla pro uživatele, Uživatelské zásady ochrany osobních údajů, Zásady ochrany osobních údajů na mobilních zařízeních, Zásady pro prodejce abyste se ujistili a Záruka FanProtect®.
1. října 2018 Aktualizovali jsme naše Pravidla pro uživatele a Uživatelské zásady ochrany osobních údajů.
1. července 2015 Aktualizovaná Pravidla pro uživatele a Uživatelské zásady ochrany osobních údajů budou platit pro nové uživatele.
16. června 2015 Předchozí změna Pravidla pro uživatele byla účinná pro všechny uživatele.
16. června 2015 Uživatelské zásady ochrany osobních údajů je platné pro stávající uživatele. Předchozí změna uživatelských Uživatelské zásady ochrany osobních údajů nabyla platnosti pro všechny uživatele dne 21. března 2013.
16. června 2015 Aktualizovaná Pravidla pro uživatele budou platit pro nové uživatele.
1. června 2015 Aktualizovali jsme naše Pravidla pro uživatele a Uživatelské zásady ochrany osobních údajů.

Nejdůležitější změny v pravidlech pro uživatele jsou tyto:

27. listopadu 2023

  • Pravidla pro uživatele – změnili jsme Pravidla pro uživatele, abychom odstranili zmínky o společnosti StubHub, takže všechny zmínky o společnostech StubHub (UK) Limited a Ticketbis S.L. jsou nyní označovány jako „StubHub International“, s výjimkou odkazů týkajících se operací ve Spojeném království.
  • Váš účet – změnili jsme oddíl 4.5 a zahrnuli jsme žádost o další identifikační dokumentaci za účelem řešení potenciálního podezřelého chování.
  • Poplatky a jiné platby – změnili jsme oddíl 6, abychom zohlednili, že společnost StubHub International může uživatelům s neuhrazenými zůstatky, kteří neposkytnou potřebné bankovní informace, uložit poplatek za správu dluhu.
  • Koupě vstupenek – změnili jsme oddíl 9 a přidali jsme komplexní vysvětlení postupu řešení chyb v cenách, uvážení společnosti při změně způsobů doručení a důsledky zpětné platby bez platných důvodů. Kromě toho jsme přijali opatření ke zvýšení transparentnosti výslovným uvedením, že jakmile je objednávka zadána, prodej je považován za konečný a vrácení peněz z důvodů výčitek svědomí kupujícího nebude akceptováno.
  • Ochrana práv duševního vlastnictví – změnili jsme oddíl 17, abychom vysvětlili, jak mohou uživatelé podat oznámení o vznesení nároku společnosti SHI.
  • Platné zákony a jurisdikce – změnili jsme oddíl 20, abychom zohlednili aktualizace v příslušné jurisdikci.

25. března 2020

  • Pravidla pro uživatele - změnili jsme Pravidla pro uživatele, abychom odstranili zmínky o eBay Inc. a dalším členům firemní skupiny eBay.
  • Globální pravidla pro uživatele - změnili jsme oddíl 1, abychom zobrazili upravenými pravidla, zásady a oznámení vstoupit v platnost ihned po jeho vyhlášení.
  • Smluvní subjekt - změnili jsme oddíl 2, abychom aktualizovali adresu příslušných smluvní subjekt StubHub.
  • Koupě vstupenek - změnili jsme oddíl 9, abychom vyjasnili, že StubHub poskytne vrácení peněz nebo kreditů, pokud je událost zrušena a neplánována.
  • Zrušení, odložení akce a jiné změny akcí - změnili jsme oddíl 11, abychom vyjasnili, že StubHub poskytne vrácení peněz nebo kreditů, pokud je událost zrušena a neplánována.
  • Postupy arbitráže - změnili jsme oddíl 22, abychom aktualizovali jméno a adresu příjemce Oznámení o sporu.
  • Postup odstoupení - změnili jsme oddíl 22, abychom aktualizovali jméno a adresu příjemce Oznámení o odstoupení.
  • Vyšší moci - přidali jsme oddíl 26, abychom uvedli ustanovení vyšší moci do platnosti.
  • Oznámení porušení změnili jsme přílohu 1, abychom aktualizovali jméno, adresu a telefonní číslo jmenovaný zástupce společnosti StubHub.

1. října 2018

  • Globální pravidla pro uživatele - nyní máme pro všechny naše zákazníky jednu globální dohodu. Nahrazuje ostatní smlouvy o užívání pro každou z našich webových stránek a pomáhá zákazníkům zobrazit, prodávat a kupovat vstupenky z jejich preferovaných stránek, ať se nachází kdekoli.
  • Smluvní subjekt – v oddílu 2 nově oznamujeme uživatelům, že s platností od 1. října 2018 uzavírají uživatelé, kteří kupují nebo prodávají vstupenky na akce v Kanadě, smlouvu se společností StubHub Canada Ltd.
  • Smluvní subjekt - změnili jsme oddíl 2 tak, aby odrážel skutečnost, že se smluvní subjekt zákazníka může lišit v závislosti na místě události, na kterou zákazník kupuje nebo prodává vstupenku.
  • Mezinárodní transakce - přidali jsme oddíl 12 za účelem popsání pravidel, která platí pro prodejce a kupující vstupenek na mezinárodní události. Mezinárodní událost je událost, která se koná na místě, které se liší od umístění webové stránky, na které je vstupenka uvedena.
  • Platné zákony a jurisdikce - změnili jsme oddíl 21, abychom ukázali volbu práva a jurisdikce pro rezidenty mimo USA.
  • Soudní spory – aktualizovali jsme ustanovení týkající se arbitrace v oddílu 22.
  • Další ustanovení pro konkrétní země - přidali jsme oddíl 24, na kterém najdete seznam pravidel pro jednotlivé země, která platí pro zákazníky podle umístění jejich bydliště.

Nejdůležitější změny v uživatelských zásadách ochrany osobních údajů jsou tyto:

25. března 2020

  • Uživatelské zásady ochrany osobních údajů - změnili jsme Uživatelské zásady ochrany osobních údajů, abychom odstranili zmínky na globální normy ochrany soukromí.
  • Uživatelské zásady ochrany osobních údajů - změnili jsme Uživatelské zásady ochrany osobních údajů, abychom odstranili zmínky o eBay Inc. a dalším členům firemní skupiny eBay.
  • Uživatelské zásady ochrany osobních údajů - změnili jsme části Kontaktujte nás, abychom aktualizovali adresu naši globální kancelář pro ochranu osobních údajů.

1. října 2018

  • Globální uživatelské zásady ochrany osobních údajů - nyní máme pro všechny naše zákazníky jednu globální Uživatelské zásady ochrany osobních údajů.
  • Správce dat pro obyvatele Kanady - změnili jsme správce dat pro obyvatele Kanady na společnost StubHub Canada Ltd.
  • Správci dat - změnili jsme sekce Rozsah a Obsah, abychom zobrazili revidovaný seznam správci dat.
  • Sdílení na sociálních sítích - změnili jsme sekci Výběr tak, abychom zobrazili další možnosti sdílení na sociálních sítích.

Nejdůležitější změny v zásadách ochrany osobních údajů v mobilních zařízeních jsou tyto:

25. března 2020

  • Zásady ochrany osobních údajů na mobilních zařízeních - změnili jsme Zásady ochrany osobních údajů na mobilních zařízeních, abychom odstranili zmínky na globální normy ochrany soukromí.

Nejdůležitější změny v záruce FanProtect® jsou tyto:

27. listopadu 2023

  • Záruka FanProtect® – změnili jsme záruku FanProtect®, abychom odstranili zmínky o „StubHub“, takže všechny zmínky o společnostech StubHub (UK) Limited a Ticketbis S.L. jsou nyní označovány jako „StubHub International“, s výjimkou odkazů týkajících se operací ve Spojeném království.
  • Doručení platných vstupenek – změnili jsme sekci Doručení platných vstupenek, abychom objasnili uvážení společnosti při změně způsobů doručení.
  • Jiné podmínky – změnili jsme sekci Jiné podmínky, abychom objasnili situace, na které se záruka FanProtect® nevztahuje.
  • Pokud jste neobdrželi platbu za prodej vstupenek – aktualizovali jsme tuto sekci, abychom lépe vysvětlili konkrétní podmínky, když se uživatel rozhodl přijímat platby prostřednictvím služby PayPal.
  • Zneužití záruky FanProtect® – aktualizovali jsme tuto sekci, abychom zavedli ochranu, která chrání společnost StubHub International před rizikem podvodných nároků.

25. března 2020

  • Záruka FanProtect® - změnili jsme Záruka FanProtect®, abychom vyjasnili, že StubHub poskytne vrácení peněz nebo kreditů, pokud je událost zrušena a neplánována.

Nejdůležitější změny v zásadách pro prodejce jsou tyto:

27. listopadu 2023

  • Zásady pro prodejce – změnili jsme Zásady pro prodejce, abychom odstranili zmínky o „StubHub“, takže všechny zmínky o společnostech StubHub (UK) Limited a Ticketbis S.L. jsou nyní označovány jako „StubHub International“, s výjimkou odkazů týkajících se operací ve Spojeném království.
  • Výběr správného způsobu doručení vašeho typu vstupenky – změnili jsme oddíl 2.2. pro vyjasnění, že StubHub International zobrazuje dostupné způsoby doručení platné během uvedení akce. Ty se mohou u  každé akce lišit a v průběhu času měnit. U „fyzických“ vstupenek vyberte možnost odeslání, tyto vstupenky není možné poslat elektronicky. Pokus o převod „fyzických“ vstupenek do souborů PDF nebo podobných formátů může vést ke zrušení objednávky.
  • Dodejte své vstupenky včas a tak, jak jste slíbili – změnili jsme oddíl 3.2, abychom objasnili, že vstupenky musí být kupujícímu zaslány nejméně jeden (1) týden před akcí, ale pokud organizátor nebo promotér nevydá vstupenky na akci ve stanovené lhůtě, prodejci se musí řídit dodací lhůtou zákaznického servisu StubHub International, aby zajistili včasné přijetí ze strany kupujícího.
  • Následky zrušení prodeje, nesprávné a neplatné vstupenky – změnili jsme oddíl 3.3, abychom objasnili možné scénáře problémů u vstupenek na akce: zrušený prodej, doručení nesprávných vstupenek a prodej neplatných vstupenek. Dále jsme aktualizovali sekci „Poplatky a platby“, abychom nastínili důsledky, pokud nedojde k přesnému doručení vstupenek ve službě StubHub. V takových případech mohou být účtovány poplatky, přičemž částka bude určena podle místa konání akce a s ohledem na to, zda je požadována náhradní vstupenka.

25. března 2020

  • Zrušený prodej - změnili jsme oddíl 3.3, abychom zobrazili zvýšený správní poplatek za pokles prodejů na události v USA nebo v Kanadě.
  • Platba za neplatnou vstupenku - změnili jsme oddíl 3.3, abychom zobrazili zvýšený správní poplatek za a neplatné vstupenky.
  • Administrativní poplatek - změnili jsme oddíl 3.3, abychom zobrazili snížený správní poplatek za zrušení prodeje pokud nebudete na tento e-mail reagovat a nepodniknete žádné další kroky požadované společností StubHub k vyšetření reklamace neplatné vstupenky.

1. června 2015

  • Globální zásady pro prodejce - nyní máme pro všechny naše zákazníky jednu globální dohodu zásady pro prodejce.
  • Zrušený prodej - změnili jsme oddíl 3.3, abychom zobrazili zvýšený správní poplatek za pokles prodejů na události v Německu. To zajišťuje harmonizaci našich zásad v celé Evropě.
  • Získání platby za prodej vstupenek - změnili jsme bod 5.1, abychom vyjasnili časový rozvrh plateb pro události umístěné v USA a Kanadě. To znamená, že u některých událostí nebo v určitých situacích může být platba provedena 5 až 8 dní po události.